czwartek, 19 września 2013

Warsztat Inspiracji i Urodziny

Dzisiaj zasypię Was zdjęciami :)
Podczas mojego dwumiesięcznego pobytu na wsi zdarzało mi się czasami wpadać do najbliższego miasteczka Włoszczowa. Nawet nie sądziłam, że w tak niedużej mieścinie znajdę tyle ciekawych sklepów z różnymi pięknymi dodatkami! Nie mogłam się wprost napatrzeć! W następnych postach pokażę Wam moje zdobycze z różnych sklepów jednak ten w całości chciałam poświęcić kwiaciarni Warsztat Inspiracji. Raj na ziemi, mówię Wam dziewczyny! Nie wiedziałam na co patrzeć jak tam weszłam. Było tyle cudownych i pięknych rzeczy, że sama nie wiedziałam na co się zdecydować.
Tak też się złożyło, że w sierpniu miałam urodziny i znajoma widząc moją fascynację tym sklepem postanowiła zrobić niespodziankę i właśnie w Warsztacie Inspiracji kupiła mi prezent! Była to piękna, drewniana szkatułka.

Oto ona





Te dwa woreczki z serduszkiem kupiłam w Biedronce 1.99 zł sztuka.


A teraz zaprezentuje Wam kilka zdjęć Warsztatu Inspiracji z profilu na Facebooku.
Źródło fotografii znajdziecie TU









11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, cudowne miejsce :) Cała masa dekoracji, trudno się zdecydować co jedna to ładniejsza :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kwiaciarnia, zupełnie w zachodnim stylu, wszystko bym wyniosła z tego miejsca!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. magiczne miejsce, wykupiłabym połowę asortymentu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie jest!!!! Przepiękna kwiaciarnia ze wspaniałym klimatem...Dobrze, ze takowej w moim mieście nie ma bo też bym straciła kupę kaski:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudowne. Bajeczne miejsce. Gdybym wygrała w totka to bym wszystko wykupiła hahahaha.A Twój zakup kochana przecudny... Ściskam cieplutko i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny prezencik dostałaś!!! A ten warsztat - można się zatracić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi miło czytać te opinie o mojej kwiaciarni mimo że przypadkiem znalazłam że ktoś wykorzystał moje zdjęcia :) a taka kwiaciarnia znajduje się w Włoszczowie tj. świętokrzyskie pozdrawiam wszystkich miłośników klimatycznych miejsc i przedmiotów ewa kowalska !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułka świetna :) fajny prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna jest ta szkatułka :) Sama chciałabym taką <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudowności, można przepaść...:-)

    OdpowiedzUsuń