piątek, 18 maja 2018

Sosnowy regał

Hej


Dzisiejszy post będzie o renowacji regału kupionego za grosze przez olx. Wiem, że jesteście ciekawi jak wygląda moje upragnione gniazdko w całej okazałości ale czuję, że nie jest ono dopieszczone tak jak bym tego chciała i dlatego zwlekam z publikacją obecnego stanu. Obiecuję, że już niedługo zobaczycie szersze kadry z mojego własnego M :) 
Tymczasem zobaczcie jak wyglądał regał przed metamorfozą, jak przebiegały kolejne etapy i oceńcie efekt końcowy.




13 komentarzy:

  1. Ja chyba jestem zakochana w bieli, bo jak dla mnie każdy mebel pomalowany na biało wygląda ładniej...Tak jest i tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł ślicznie. Jednak na białym mebelku wszystko prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe meble jak najbardziej na tak! :) Zawsze dobrze wkomponują się we wnętrze i nadają mu takiego powiewu świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita metamorfoza. Chyba przestanę wyrzucać stare meble :)Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) żałuje, ze nie mam dostatecznie dużo miejsca aby zbierać i przerabiać staroci :(

      Usuń
  5. Świetny! Ja urządzam pokój dla córci i przydałby się właśnie taki regał, a nie ukrywam że sama mam taki po rodzicach. Wystarczyłoby się tylko wziąć i odmalować :) Reszte mebli i materac do łóżeczka już mamy więc pozostały do wykończenia same drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamówiłam z olx :) wymiary idealne do pokoju synka :) trzmam kciuki za udaną metamorfozę :)

      Usuń
  6. Kapitalny regał. Ciekawe dodatki tworzą przyjemny klimat: bardzo podobają mi się miniaturowe domki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny materiał na domową biblioteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń