piątek, 13 kwietnia 2018

Dawno mnie Tu nie bylo...

Witajcie!!!

Całkowicie zatraciłam się w instagramowej rzeczywistości i przez to zupełnie zaniedbałam blogowy świat. Rzadko korzystam z komputera, praktycznie wszystko robię przez telefon i dlatego nic TU nie zamieszczałam przez tak długi czas. Spróbuję powrócić do pisania bloga. Ściągnęłam nawet specjalną aplikację zobaczymy jak uda mi się na niej pracowac :)

Dzisiaj będzie skromnie. Wrzucę kilka zdjęć z aranżacjami minionych świąt wielkanocnych.

6 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje. Zajaczki na błękitnych podstawkach są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kosztowały 8 zł:) kupione w english home :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladnie, ale mnie i pewnie nie tylko ciekawi postep prac przy remoncie mieszkania w Lodzi, moze juz jest gotowe??? zachecilas nas do takich dociekan jednam z remontowych postow...i cisza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ! Zaległości są ogromne. Mieszkanie jest już wyremontowane. Muszę kiedyś odszukać zdjęcia z przed remontu i do porównania dolaczyc bieżący stan :) na Instagramie też jeszcze tego nie zrobiłam :( obiecuję poprawę :)

      Usuń
  4. I jak z tymi zdjęciami po tym remoncie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisane w fajnym języku polecam!

    OdpowiedzUsuń