środa, 27 lutego 2013

facebook

Zapraszam wszystkich na FACEBOOKA. Tam również będę umieszczać zdjęcia moich perełek ale głównie wnętrz i dodatków, które mi się podobają. Pomyślałam, że chciałabym mieć miejsce gdzie codzienne będę mogła klikać "lubię to" do wszystkiego co mi się podoba. Jest tego bardzo dużo i gdybym chciała umieszczać to wszystko na blogu to okazało by się że pokazywałabym tylko zdjęcia innych. Zależy mi jednak aby TO miejsce było tylko moje, abym mogła uzyskać fajne porady, sugestie, wskazówki od Was i chciałabym aby to dotyczyło rzeczy, które mam w posiadaniu, które chciałabym zmienić, w które chciałabym tknąć nowe życie:)
Mimo wszystko na profilu na Facebooku też znajdziecie super fotografie  z extra pomysłami na metamorfozy wiec zapraszam.

http://www.facebook.com/pages/Wn%C4%99trza-Paula-Pearls/346294542149069



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz