czwartek, 20 kwietnia 2017

WIELKI POWRÓT

Witajcie!

Minął prawie rok jak nie zamieściłam żadnego postu. Powodem jest przede wszystkim brak czasu. Ostatnio wiele się dzieje w moim życiu. Najważniejszy news: KUPILIŚMY MIESZKANIE!!!
Własne, wymarzone, upragnione, wytęsknione, idealne! Dzisiaj po wielu miesiącach załatwiana formalności w sprawie kredytu odebraliśmy klucze od poprzednich właścicieli! Chodź na przeprowadzkę muszę jeszcze poczekać około 2 miesięcy to i tak moje serce wypełnia ogromna radość! Nie sądziłam, że będzie mi dane kiedykolwiek poznać to uczucie!
Wstawiam gorące jak świeże bułeczki zdjęcia. Postaram się na bieżąco meldować o postępach remontowych. Jak zobaczycie na załączanych fotkach do remontu jest wszystko. Czeka mnie zatem wspaniały i jednocześnie trudny okres. Gdybym to tylko ja mogła decydować o wszystkim... :) Niestety jest jeszcze mąż :)

pozdrawiam


















12 komentarzy:

  1. Gratulacje!!!! Rozumiem Cię doskonale, bo za niecałe dwa miesiące przeprowadzamy się i my do swojego wymarzonego mieszkania :-) Powodzenia przy remoncie.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i powodzenia w remoncie 😊 teraz czekam na relacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaś jak ja po roku :) A remontem się nie martw - u nas też było wszystko do remontu i jakoś to poszło :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale!!!Takie pole do popisu!!! Pozdrawiam serdecznie I Miłej zabawy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w pracach remontowych i radosci z wlasnych 4 katow♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha, no niestety jest jeszcze mąż. My zawsze Wam wadzimy przy podejmowaniu decyzji a w efekcie i tak robicie wszystko po swojemu :P gratuluję własnego mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Takiej kuchenki to ja lata nie widziałem! Mieszkanie super, po remoncie na pewno stanie się takim miejscem, o którym zawsze marzyliście! Teraz nie pozostało mi nic innego jak życzyć Wam cierpliwości, chęci i zapału, a reszta przyjdzie sama :)

    OdpowiedzUsuń
  8. DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM ZA KOMENTARZE!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i powodzeniu w tworzeniu swojego gniazdka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że przed Wami sporo pracy, ale najwazniejsze, że macie w końcu coś swojego. Jestem pewny, że po remoncie całość będzie się prezentowała wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę powodzenia przy remoncie;) Będzie pięknie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń