wtorek, 4 czerwca 2013

koszyczek i podkładki

Oj mało czasu ostatnio, mało:( Co prawda z Waszymi blogami jestem na bieżąco ale na swoje posty w ogóle nie mam czasu:(

Dzisiaj byłam jak co dzień na zwykłych spożywczych zakupach ale kątem oka zawsze zerkam na jakieś "cudeńka":)
I tak w moje ręce wpadły dwa koszyczki na chlebek oraz podkładki na stół. Koszyczki schowam niestety do pudelka (aby czekały na moje własne M) ale podkładki wystawiłam na stół. Co prawda po wielu niemiłych sytuacjach z teściową powiedziałam, ze 1 zł do tego mieszkania nie dołożę no ale już nie mogłam patrzeć na stare podkładki wiec kupiłam. No i cena tez była bardzo ciekawa bo to tylko 3 zł za 4 sztuki!

Koszyki




Biedronka
ul. Warszawska 42 Warszawa
koszyczek 1 sztuka - 1 zł 


Podkładki



Biedronka
ul. Warszawska 42 Warszawa
podkładki 4 sztuki - 3 zł 


Stara podkładka :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz