czwartek, 26 marca 2020

kolekcja Green Gate

Hej

Odkąd zaczęłam prowadzić bloga tj. od 2013 roku podobały mi się produkty marki Green Gate. Na początku tylko zerkałam, obserwowałam. Z czasem zaczęłam kupować używane lub z delikatną wadą ( która w ogóle mi nie przeszkadza)
Dziś ma sporą kolekcję różnych rzeczy tej duńskiej firmy i wciąż rozglądam się za nowymi ;)
Niestety ceny tych rzeczy przyprawiają o zawrót głowy ale jak się dobrze poszuka, popyta to naprawdę za całkiem niezłą kasę można znaleźć prawdziwe perełki. 
Spójrzcie co dotychczas udało mi się upolować :)

pozdrawiam




















8 komentarzy:

  1. piękna porcelana, też jestem wielka fanka firmy green gate. Fakt ceny czasem zwalaja z nóg poza tym zauważyłam że te nowsze kolekcje nie są już takie fajne i szkoda że nie maja wznowień serii bo chętnie bym nabyła kilka tych co mnie urzekły a tak trzeba szukać na zagranicznych stronach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności! Ja właśnie nie kupowałam, właśnie przez te ceny, choć wzornictwo mają piękne.
    Za to udało mi się upolować kilka skorupek Ib Laursen po taniości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje. Ale wiesz na co narobilaś mi największej ochoty? Na te beziki, od jakiegoś czasu już chodziło mi po głowie upieczenie domowych bezików oraz dzisiaj po pracy wreszcie się za to zabiorę :)

    Wzornictwo porcelany jest bardzo ładne. Fakt, że trzeba się tutaj szykować na spory wydatek, z drugiej strony nie kupuje się tego przecież codziennie i moim zdaniem warto jest mieć przynajmniej jeden komplet eleganckiej porcelany. Tak aby móc trzymać ją w kredensie na widoku. Poza tym herbata czy kawa z porcelanowej filiżanki smakuje o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe dekoracje. Takie dodatki potrafią w szybki i łatwy sposób odmienić przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  5. Dekoracje wymiatają, jako znawca rzeczy uważam je za idealne!


    ------------------------

    Zobacz moje portfolio

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne to wszystko :) a może jakaś aktualizacja co tam, jak mija codzienność po ciężkim czasie korony? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna dekoracja i wspaniała kolekcja

    OdpowiedzUsuń